måndag 12 juli 2010

Varmaste dagen i år


Då passar jag på att visa vad jag pysslade med den kallaste dagen i vintras ,eller vi började faktiskt i höstas med att sätta form o gjuta grunderna till det som skulle bli ett garage och en alltiallt stuga .Men dom allra kallaste dagarna tillbringade jag i ett plåtskjul med att snickra i hop takstolar och väggblock till dessa hus Efter ett antal spik och brädor så åkte dessa iväg 13 mil med en lyckospark i rumpan att allt skulle passa
Väl på plats så passade allt otroligt bra och resningen av husen gick i en rasande fart rena Amishtempot
.




Tyvärr fick jag inte vara med och göra det sista på husen pga fönsterbyten och byggen av uterummen men mina två ärade kollegor färdigställde husen ,jag återkommer med foton när jag besökt stället nästa gång .


2 kommentarer:

  1. Det kan man kalla pussel på hög nivå - ni är sååå duktiga, nästan allahopa ;-)

    SvaraRadera
  2. svar: då får du ha en skön semester, du med! nu ska vi ha fyra sköna veckor!

    SvaraRadera