torsdag 21 april 2011

Glad Påsk

Blir lite blandad kompott idag .Lite från jobb o lite från nöjen
Vi börjar som sej bör med mitt besök på Guldfågel arena igår .
Det var en häftig upplevelse kallt så förbannat ,men spelet på plan särskilt i andra halvlek värmde .Självklart vann Kalmar med 2-1 efter att Sobralense kanonat in segermålet mycket rättvist.
Elfsborgsspelarna tränade på riktigt duktigt ,men inte bra nog =)

På byggfronten har det hänt lite också ,vi har fått upp tak över halva terassen och det ser lovande ut.

J tittar skeptiskt upp på limträbalken och undrar hur fan vi orkade lyfta upp den .Det var knappt kan jag säga

En annan trevlig händelse var att jag helt oväntat fick påskpresent på jobbet .För att fira jesus bravader så hade det inhandlats en flaska rom ,en flaska whiskey och ett supersnyggt designpåskägg från Hydman vallién.

Jag får väl erkänna att jag inte har full koll på biblen ,men en långhårig snickare som fixar både dricka, påskägg och lediga dagar tänker inte jag klaga på iallafall.Det allra bästa är att jag får tillbringa en hel extra dag med hjärtat o dit ska jag åka strax.Önskar er alla en trevlig påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar