söndag 19 februari 2012

Rampbyggande

Vi börjar bli riktigt duktiga och snabba på våra ramper och vi gör ju faktiskt en massa människor en stor tjänst,så man får vara glad trots vintervädret och snön som ställer till det lite ibland.

14 minus och för mycket snö,så började veckan,men vi jobbade oss varma

En liten Microcar hade damen också,en sån vill jag ha när jag blir gammal

Några av sektionerna ihopbyggda

Ramp nummer ett denna veckan i nästan färdig form

Hunnit med besök hos min alltid saknade älskling med,hon hade en inlånad hund hos sig som provsatt det nya köksgolvet som vi la in

Innetak har jag också satt upp i nybygget, i lilla sovrummet iallafall

Huntonit heter innertaket,smidigt och snyggt

Jag har också varit i vårt tillbygge och rivit en gammal badrumsvägg,därunder dolde sig denna vackra tapet

Ramp nummer två denna veckan blev en 7metare,det får högst luta 8 centimeter per meter,för att den ska vara gåbar

Vi fyllde ut resterande del av verandagolvet med trallvirke



Där är den faktiskt klar rampen,wohoo

Denna veckan har gått i handikappsanpassningens tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar