måndag 7 maj 2012

Sommarvarmt o gott

Har vi haft det idag och då passade vi på att lägga på plåttaket .Äntligen!
Förra veckan ägnade vi åt att panela nya delen av huset plus att bygga en trappa till framsidan och lite finputs inomhus,fläkten har kommit och är på plats Så nu saknas endast två taklister vid sidan om fläkten,men dom ska dit i morgon.

Inflyttat o klart var det när vi tittade in i morse,bra smak har hon husägarinnan,förutom att ha den både smarta och fina smaken att välja oss till att uppföra hennes nya hus så har hon möblerat sitt nya hem väldigt trevligt.
Förövrigt har jag nog lyckats matchmäjka ihop två galna människor och sånt är ju aldrig fel och ingen av dom är ölänning ens lycka till J2 och A =)

Sen har jag haft en perfekt lugn o skön helg med mitt hjärta,den enda som kan fylla på ett helt tomt energiförråd bara genom att vara den hon är.





Trappa under tillverkning
Trappa klar
Fortfarande klar
Vy från nya hallen in i gamla delen av huset



Samma fast tvärtom
Den saknade fläkten har nu funnit sig tillrätta såockså lilla skåpet över kylen
En numera möblerad hall
Masterbedroom ,tror jag

Vardagsrummet blev mindre med möbler på plats,men snyggt


Äntligen plåten på plats

Fördelen med att vara den klätttrande av oss två är att j måste serva mig med plåtar och annat,plus att jag har fin utsikt

Slut för idag ,tack för idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar