söndag 19 augusti 2012

Italo Baltic party

Så var resan avklarad en mycket trevlig resa med bra musik och trevliga människor .
Inga Svenska fans förutom oss själva kom tyvärr på spelningen men o andra sidan var det dessto fler polacker. Detta var fjärde gången jag såg vision talk live och denna spelningen var nog den bästa hittils.

Första konserten för nya bandmedlemmen Dennis Thernström med. En mycket musikaliskt begåvad kille som lär ge vision talk en ny dimension musikmässigt.

På scen på kvällen spelade även en dam vid namn Milou,riktigt trevlig italosynth det med och hon verkade ha en stor fanskara i Polen med

Jag tackar Dennis ,Krille ,Richard och Johan för en riktigt jäkla kul helg,tack också till min hyttkompis Ronny.




Förfest ska man ha


Dennis,Richard,Krille och en galen groupie från Linköping=)
En vision talk stolpe
Soundcheck och test av strippstången
En hel del folk med bra musiksmak på plats




Gabi som hade ordnat spelningen tillsammans med Krille.
Hela gänget samlat,glada men trötta efter knappt två timmars sömn

En souvenir fick jag med mig hem med ,en signerad flyer från kvällen

En trevlig helg tillsammans med gänget och en massa trevliga Polska synthvänner
Synthmusik förenar alltid och det blir alltid så bra stämning på såna fester.




2 kommentarer:

  1. Det gläder mig så att du/ni hade en härlig kryssning :)

    Nästa år tror och hoppas jag att vi ser och hör både VisionTalk och Asfalt på Tyrolen! *siar*

    SvaraRadera
  2. Ja det var en himla bra resa,bara du som fattades.O andra sidan så täckte vi upp så mycket synth som möjligt iomed att du var på kalabalik istället,men nästa år vill jag att vi går i samlad trupp och då gärna till kalabalik med asfalt och vision talk =) puss

    SvaraRadera