onsdag 3 april 2013

Hallrenovering


Ibland får man tydligen inte nog av jobbet på jobbet,då får man jobba lite åt sig själv också,sen får man nog
Här var det min hall som fick sig en översyn och efter två veckors hallbyggkaos så är den nu passerbar igen.





Gamla tapeten rivs och ersätts med ny från rusta



Sen inhandlades två 6mm mdfskivor och så lånade jag jobbets lokaler för att fräsa och måla dom

Just målning är min absolut sämsta sida tror jag,jag målar mest runtomkring och på mig

Men även kalla hundar blir ibland varma i pälsen så till slut så börjar det likna nåt




J var snäll nog att hjälpa mig hem med mina skivor sen hade jag ett par dagars jobb framför mig ,tur man var ledig

Panel och tapet och bröstlist på plats

Då blev det dags för golvet också det från rusta,det lade jag in under högt lyssnande på Depeche modes nya skiva och precis tills jag var klar så vaknade min tonåring till liv





Klart ,skönt o ha lite ordning i hemmet igen,förstår att folk klagar när man är och hjälper dom,byggkaos är inget skoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar