lördag 12 oktober 2013

Bloggtorka

Har det varit här ett tag, det betyder inte att vi inte gjort nånting. Vi har pysslat med massor av olika saker och jag har nu äntligen lagt över lite bilder till datorn.

Vi har fixat med allt från lekplatser till gjutning , badrumsrenoveringar och 50 årskalas har vi hunnit med också. Stort grattis till min ärade kollega som ny passerat 40års åldern.

En annan sak som jag förmodligen inte skrivit på bloggen är att jag har bytt firma, jag är sedan den 1e Juni anställd på AFAB firman jag varit uthyrd till i nästan tre års tid.Ett härligt gäng med trevliga tokiga och kompetenta medarbetare gör att det är lätt att ta sig till jobbet trots att vädret inte nåt att jubla över.

Jag börjar med ett gäng bilder från lekplatsen som vi gjorde i början av september, sen kommer fler inlägg under veckan.

En gammal vippbräda byttes mot en ny och trevligare

Det här tornet fick vi först montera ner från en annan lekplats i kommunen för att sedan sätta upp igen på nya stället.

Sarg runt sandytorna och staket skulle byggas, så fick spetsa till en hel del pinnar








På plats

Och lite staket för att hindra att dom allra minsta barnen klättrar in till dom något större



På nästa Skola hade en kille ramlat ner från en mur och brutit armen, så dom ville vi skulle bygga ett plank så dom inte kunde klättra där mera.









Slut för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar