onsdag 5 januari 2011

Inspiration

Får man när man är o snickrar åt alla andra ,eftersom jag inte själv bor i hus så får jag fixa lite smått i min lägenhet ,nu är det köket som ska få sej en omgång med nytt golv och nya tapeter ,ena dörrhållet gipsade jag igen och det är från baksidan av det som bilderna kommer , det bidde en bokhylla som funkar perfekt som avlastning till min överbelamrade i sovrummet.



Nu har jag jobbat som en slav och fått upp både tapeter och lagt in golvet ,resten av lägenheten ser ut som om en självmordsbombare smällt av sej själv ,men det får jag ta tag i i morgon ,nu ska jag pusta ut lite






Så nu var dom nya luckorna och bänkskivan på plats med ,jag fegade ur och tog ljusgrå i stället för röda luckor .

5 kommentarer:

  1. Vilken tur att du får mer inspiration och inte toktröttnar på allt vad fixande heter! Hyllan blev grejt, snyggt med tapeten inuti =)

    SvaraRadera
  2. Att du då alltid ska härmas.. ;) :P
    Jag har samma tapet (den nedre randiga) fast i hallen. Bra pris var dt på den åsså... *haha*

    Men fint blev dt! Bjuds dt på grillat marsvin om man har vägarna förbi? :P

    SvaraRadera
  3. Jag är rädd att man härmar väldigt många när man köper rustatapeter =)Marsvinet är avlidet sen ett antal år tillbaks och jag tror inte det är mycket kött o grilla på ett sånt

    SvaraRadera
  4. "Bara" nya luckor kvar - sen blir det ju tillslut ett helt annat kök! Nu kan man kanske sitta där och käka också nån gång, eller blev det kanske för fint för det ;-)

    SvaraRadera
  5. Fan va snyggt det blev, du är för duktig du vännen :)

    SvaraRadera