söndag 20 juni 2010

Kanonvecka

Och helg har det varit med min fina på besök .Som vanligt när hon är här så blir det ofantligt mycket gjort även när jag jobbar .Planken avspolade med högtryckstvätt rabbaterna fixade Förrådet rensat (gigantisk arbetsinsats)och ändå hann vi med att shoppa loss i karlskrona, loppisfynda måla ytterdörr och panta ramlösaflaskor säckvis,cykeltur till havet massa horisontell motion och även en upptäckt av en fantastisk tv-serie som min snutt zappade fram åt oss mitt i natten .
Peepshow heter den och kan varmt rekomenderas till alla över 25 som har lite humor i kroppen .
Saknar min fina gör jag redan och ser fram emot nästa gång vi strålar samman .

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig också min lille snickarpojke, och känner mig nöjd (men en liten aning sliten både här och där) efter dagarna vid havet.... Men jag har INTE gett upp tanken på att bada mig genom cykelåkning nedför hcp-rampen - planeringen fortgår =)

    SvaraRadera